Błąd 01 - PROBLEM Z KARTĄ
Przyczyną tego komunikatu jest nieprawidłowo umieszczona karta lub błąd odczytu karty. Należy wyjąć kartę z dekodera i włożyć ją ponownie. Trzeba upewnić się, czy styki na karcie są w dobrym stanie. Można również odłączyć dekoder od prądu na ok. 20 sekund i ponowić próbę uruchomienia karty.
Błąd 02 - DEKODER ZABLOKOWANY
Najczęściej problem pojawia się w dekoderach Samsung jeżeli nastąpi wyjęcie karty przy włączonym dekoderze. W tym przypadku należy odłączyć dekoder od prądu na 20 sekund i spróbować uruchomić go ponownie. Ważne jest, aby nie dotykać karty.
Błąd 03 - MODUŁ CAM ZABLOKOWANY / DEKODER ZABLOKOWANY
Dekoder wymaga aktywacji, jeżeli zostały zamieniony karty lub zainstalowano nowy moduł CAM. Należy upewnić się, że karty nie zostały pozamieniane pomiędzy urządzeniami Multiroom. Jeżeli umieszczono nowy moduł CAM, należy odnowić uprawnienia dzwoniąc na infolinię.
Błąd 04 - DEKODER ZABLOKOWANY
Jak odblokować dekoder Polsatu? Błąd występuje, jeżeli wymieniono moduł CAM lub umowa została rozwiązana lub zalegamy z płatnością za ponad 2 miesiące. Ustawiamy kanał numer 1 i dzwonimy na infolinię. Oczywiście po wcześniejszym uregulowaniu zaległości.
Błąd 05, 06, 07, 08 - BŁĄD ODCZYTU KARTY
Próbujemy wyjąć i włożyć ponownie kartę. Najlepiej dodatkowo przeczyścić styki na karcie. Jeżeli to nie pomaga to próbujemy odłączyć dekoder od prądu na 20 sekund. Jeżeli dekoder jest wyposażony w dysk twardy można przywrócić ustawienia domyślne, gdy inne czynności nie przynoszą skutku. W ostateczności oddajemy dekoder do naprawy.
Błąd 09 - NIEAKTYWNA KARTA
Upewniamy się, czy posiadamy aktualną wersję oprogramowania dekodera. Ustawiamy dekoder na kanał numer 1 i dzwonimy na infolinię w celu aktywacji karty.
A co oznacza Błąd 30
OdpowiedzUsuń